حوزه ریاست استفاده از ظرفیت نیروی انسانی نخبه در عرصه فعالیت های فرهنگی
جمعه, 15 تير 1403

  • ساعت : ۱۰:۲۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ 
استفاده از ظرفیت نیروی انسانی نخبه در عرصه فعالیت های فرهنگی
معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در نخستین جلسه شورای فرهنگی سازمان با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت نیروی انسانی نخبه در عرصه فعالیت های فرهنگی حائز اهمیت است گفت: از بین بین کارکنان سازمان باید نخبگان فرهنگی شناسایی و از ظرفیت نیروی انسانی آنها در عرصه فعالیت های فرهنگی و اعتلای فرهنگی سازمان استفاده شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان سید مجتبی خیام نکویی با اشاره به متمرکز شدن کلیه فعالیت های فرهنگی از جمله فعالیت های بسیج و امور ایثارگران و... تحت ذیل فعالیت های حوزه نمایندگی ولی فقیه گفت: مستندسازی و تعیین بودجه کلیه برنامه های فرهنگی، ارزیابی مستمر از فعالیت های مراکز و موسسات جهت اثربخشی بهتر، استفاده از فضای مجازی بصورت سازماندهی شده برای همکاران و خانواده ها  و توجه بیش از پیش به موضوع نماز اول وقت از جمله اقداماتی است که حوزه نمایندگی ولی فقیه باید به آنها توجه کند.

رئیس سازمان تات با تاکیید بر لزوم بینش افزایی در حوزه مسائل اقتصادی و بینشی گفت: توجه جدی به فعالیت های فرهنگی در حوزه خانواده مخصوصا فرزندان همکاران از ضرورتهای فعالیت در حوزه فرهنگی سازمان است.

وی با تاکید بر  الگوسازی از سرآمدان حوزه فرهنگ و مذهب برای همکاران افزود: اولویت بندی در موضوعات و مسائل فرهنگی و توجه ویژه به بینش افزایی دینی مخصوصا در حوزه احکام و گستره افزایی دوره های اموزشی و برنامه های فرهنگی بین کارکنان با رویکرد همکارانی که حضور کمتری در برنامه های فرهنگی دارند، باید مد نظر حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان تات باشد.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان  نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه بر تشکیل اتاق فکر برای برگزاری برنامه های فرهنگی با هدف بالابردن اثربخشی فعالیت ها و استفاده از ظرفیت های مشترک تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمی با اشاره به  ابلاغ برنامه های فرهنگی 1403 ، ابلاغی توسط نماینده مکرم ولی فقیه در وزارت جهاد به سازمان و دفاتر حوزه نمایندگی از برگزاری اردوی خانوادگی مشهد مقدس به تعداد 132 نفر از همکاران سازمان و برخی از موسسات  همراه در برنامه فرهنگی آموزشی دوره تربیتی خانواده موفق و همچنین زیارت دسته جمعی خبر داد.

حجت الاسلام رحیمی ضمن تشکر از اعضا بابت دغدغه مندی،با باشاره به تشکیل اتاق فکر اعضا در حوزه فرهنگ در راستای بالابردن اثر بخشی فعالیت های و برنامه های فرهنگی ، گفت: برنامه محور بودن فعالیت های فرهنگی از اهداف مهم این شورا می باشد.
وی بر  لزوم ابلاغ مصوبه گردهمایی مسئولین دفاتر مشهد مبنی بر تشکیل شورای فرهنگی در مراکز و موسسات فاقد این شورا تاکید کرد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها